PSM301

Komunikační trénink

Komunikační trénink
Předmět se zaměřuje na druhy komunikace a možné bariéry v komunikaci, studenti se učí pracovat s prodejním procesem tak, aby se nesoustředili v první řadě na produkt samotný a cenu, ale právě naopak využívali svou osobnost a kompetence k získání zákazníka. Výstupem předmětu je postupová práce.

Anotace předmětuKlíčové ukazatele úspěchu obchodních oddělení korporátních společností, ale i vnímání úspěšného hospodaření malých firem je úměrné prodejním a komunikačním dovednostem zaměstnanců s přímým kontaktem se zákazníky. Předmět je postaven tak, aby účastníci dokázali využít sebereflexi k identifikaci konkrétních schopností. Teorie prodejních dovedností a komunikace pak slouží jako určitý obraz, kterého chceme dosáhnout. Nikoliv však jako nástroj, který bychom měli používat jako určitou šablonu. V oblasti komunikačních dovedností je předmět zaměřen na typy a způsoby komunikace a bariery v komunikaci.

  • Komunikace jako základní faktor ovlivňující obchodní proces
  • Možnosti vyjednávání
  • Teorie Emoční inteligence v obchodní praxi
  • Modely vyjednávání a jejich využití v praxi
pexels-ron-lach-8036324

Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, která Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.