Doc.
PhDr. Slavomír Magál, CSc. se zabývá mediální a marketingovou komunikací
na teoretické i praktické úrovni. Zkušenosti z působení v mezinárodních
marketingových a reklamních agenturách implementuje do vzdělávacího procesu.
Primární oblastí výzkumu jsou výrazové prvky a semiotická východiska při tvorbě
audiovizuálních komunikačních prostředků, kreativita v marketingu a v marketingové komunikaci.
Absolvoval VŠMU a UK v
Bratislavě. Dvacet let působil jako vedoucí kateder masmediální a umělecké
komunikace. Absolvoval studijní pobyty na Oxford University a University of
Southern California v Los Angeles. Přednášel v Tokiu, Singapuru, Moskvě,
Londýně, Dubaji, Bankoku, Kuala Lumpure a ve Florencii.
Je editorem mnohých
uměleckých publikací a vedoucím kreativních projektů v rámci akademické
spolupráce a programů Evropské Unie.
Zajímá se o sémiotiku v
marketingové komunikaci, audiovizuální komunikační prostředky a jejich účinky a o výrazové prvky budování značky.