MAM101

Marketing produktu a značky

Marketing produktu a značky
Předmět si klade za cíl studenty seznámit se základní koncepcí produktového marketingu. Absolventi předmětu budou schopní odlišit úrovně a klasifikace produktu, které ovlivňují tzv. marketingový mix a budou ovládat možnosti produktových strategií. Student získává přehled o spotřebních a průmyslových trzích, poznává jejich rysy a odlišnosti a seznámí se s koncepty značky. Seznámí se s pojmy jako image, identita a prvky značky, jejich hodnotě a způsobu zvýšení hodnoty. Výstupem předmětu je postupová práce.

Anotace předmětuK přežití na trhu je klíčová znalost základů marketingu produktu a značky, kterou tento předmět studentům poskytne. Značka je dnes stěžejní pro každou větší firmu, proto je nutné ji znát a umět s ní pracovat.

Tento předmět se primárně zaměřuje na produktové strategie a  práci s nimi, na což navazuje také objasnění strategií a konceptů, které se týká řízení značky. 

  • Charakteristiky a klasifikace produktů
  • Hlavní odlišnosti průmyslových a spotřebních trhů
  • Značka a identita značky
  • Testování koncepce produktu

Predmety

Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, které Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.