MVZ101

Mezinárodní management

Mezinárodní management
V předmětu věnovanému mezinárodnímu managementu se studenti učí správným postupům řízení mezinárodní společnosti, efektnímu řízení zaměstnanců a zároveň spolupráci s nimi, nebo jak vytvářet správná a včasná rozhodnutí. Cílem je seznámení studentů s odlišnostmi manažerské pozice v organizaci, která je zaměřena „pouze“ na domácí trh a organizaci mezinárodní a interkulturní, která se pohybuje v rámci neomezených možností globalizovaného světa a trhu, který přináší tolik příležitostí a rizik. Výstupem předmětu je postupová práce.

Anotace předmětuTento předmět se zaměřuje především na operace mezinárodních firem v hostitelských zemích. Týká se tedy hlavně manažerských problémů, lepšího řízení lidí, zboží a peněz s ohledem na konečný cíl v situacích, které zahrnují překračování hranic mezi státy.

Rozdíl mezinárodního od obecného managementu lze spatřit hlavně v důrazu na mezinárodní prostředí manažerských aktivit, a to jak v podnikatelském, tak i nepodnikatelském sektoru. Nároky na manažery působící v nadnárodních korporacích jsou velmi vysoké. Podléhají mnoha vlivům a jejich špičkový výkon nesmí být negativně ovlivněn působícími tlaky. Nadnárodní firmy obvykle řídí ti nejlepší z nejlepších. V opačném případě by dlouhodobě neuspěly v tvrdém konkurenčním boji.

  • Řízení v praxi
  • Management v podmínkách globalizace
  • Operace mezinárodních firem v hostitelských zemích
  • Podnik v globálním prostředí

Predmety

Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, které Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.