Anotace předmětu: Bez jasně nadefinované firemní kultury může přijít řada nedorozumění a omezení, ať už při vyjednávání, obchodním jednání, nebo řešení konfliktů a dalších otázek spojených s podnikáním a řízením organizace. Financování, používání technologií a přenos informací jsou do jisté míry nezávislé na místě vzniku a mohou se snadno přenést do jiného místa.
Oproti tomu však komunikace, styl řízení, vzdělávání a motivace pracovníků jsou prvky, které jsou dány vzorci dané kultury a určují způsob jednání a chování. Současnou bouřlivou dobu můžeme charakterizovat stále zrychlujícím se procesem přijímání a aplikace změn, přičemž na tuto situaci musí reagovat veškeré subjekty ekonomického systému. Konkurenceschopnost organizace nespočívá pouze v jejích pružných a adekvátních reakcích na změny v jejím okolí, ale především v její dlouhodobé přípravě na potenciální změny.
Těchto změn nelze dosáhnout bez pečlivě propracovaného systému firemní kultury.
Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, které Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.