BSM501

Firemní kultura a identita

Firemní kultura a identita
Předmět poskytuje studentům MBA komplexní vhled do významu, vývoje a řízení kultury v organizacích. Studenti budou zkoumat definice a složky firemní kultury, pochopí dopad, který má kultura na produktivitu, loajalitu a spokojenost zaměstnanců. Předmět představuje různé modely a klasifikace kultury, včetně Modelu konkurenčních hodnot, Scheinova modelu a dalších, které ilustrují různé pohledy na organizační dynamiku. Velký důraz je kladen na evoluci a transformaci kultury.
Anotace předmětu: Studenti budou studenti vystaveni technikám a nástrojům pro měření a změnu kultury, což  jim poskytne praktické dovednosti potřebné pro řízení kultury v reálném světě. Zároveň předmět zařazuje segment, který zkoumá vliv kultury na mezinárodní podnikání, nabízí perspektivy na globální integraci a výzvy s ní spojené. Kritická analýza různých přístupů k firemní kultuře dají studentům širší pochopení toho, jak můžou kultura a leadership ovlivnit strategický směr a úspěch organizace.
  • Firemní kultura a identita
  • Evoluce a transformace kultury
  • Význam firemní kultury v organizacích
  • Modely organizační kultury

Predmety

Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, které Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.