MPR101

Marketing produktu a značky

Marketing produktu a značky
Předmět má za cíl seznámit studenty se základními koncepty v oblasti marketingu produktu a značky. Absolventi předmětu budou schopni rozlišit úroveň a klasifikaci produktu a budou ovládat možnosti produktových strategií. Výstupem předmětu je postupová práce.

Anotace předmětuKe konkurenceschopnosti je potřeba znát základy marketingu produktu a značky, tento předmět tak studenty seznamuje s charakteristikou a klasifikací produktu a možnými produktovými strategiemi. Na tuto část dále navazuje také objasněním konceptů a strategií v řízení značky. 

Součástí předmětu je i marketingový výzkum a testování nových výrobků.

  • Charakteristiky a klasifikace produktů
  • Hlavní odlišnosti průmyslových a spotřebních trhů
  • Obal, jeho funkce a typ
  • Fáze testování koncepce výrobku

Predmety

Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, které Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.