MAM301

Marketingový výzkum

Marketingový výzkum
Cílem předmětu je seznámení studentů s postupy, metodami a zásadami pro marketingový výzkum trhu, které se využívají jako nástroje marketingu. Tyto metody jsou jednotlivě aplikovány na konkrétní typ výzkumu. Výstupem předmětu je postupová práce.

Anotace předmětuPředmět má primárně za cíl seznámení studentů se zásadami pro výzkum trhu a možnostmi jeho uplatnění pro marketing. Obsahově se předmět zaměřuje na podstatu výzkumu trhu a jeho konkrétní metody. 

Studenti se naučí zvolit takový druh výzkumu trhu, který je vhodný pro konkrétní subjekt, a uplatnit naučené metody.

  • Způsoby marketingového průzkumu, jejich výhody a nevýhody
  • Pravidla pro výběr a formulaci otázek v marketingovém průzkumu
  • Realizace výzkumu
  • Zpracování a výstupy výzkumu

Predmety

Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, které Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.