SAM201

Nástroje podpory prodeje

Nástroje podpory prodeje
Tento předmět má za cíl seznámit studenty s moderními trendy v oboru marketingové komunikace, představit principy fungování prodejních procesů a jejich vztah k cílovým skupinám. V neposlední řadě se pak věnuje motivaci v reklamních sděleních, které vedou k vykonání oné činnosti. Výstupem předmětu je postupová práce.

Anotace předmětuMarketing se vyvíjí jako každý jiný obor, v dnešní době digitalizace, sociálních sítích a neustále přítomným obrazovkám se mění ještě rychleji. Musíme si však uvědomit, že konkrétní základy platí a budou platit vždy. 

V předmětu se student dozví, jak reklamu zefektivnit a odlišit se od ostatních. Naučí se využívat měření výkonnosti v kampaních a oslovovat stále nové zákazníky. 

  • Online vs. Offline reklama
  • Efektivita a její měření v online a offline marketingu
  • Generace X vs. Generace Y
  • Rozložení rozpočtů v marketingu
pexels-ron-lach-8036324

Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, která Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.