Cílem CRM je naplňování strategie orientované na budování a podporu dlouhotrvajících vztahů s odběrateli. CRM modul studentům představuje základní orientaci v oblasti CRM a jeho praktické aplikace. Důraz je kladen na dlouhodobou udržitelnost vztahů s odběrateli, které vedou k jejich spokojenosti a loajalitě. Tento modul poskytne studentům základní orientaci v oblasti řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů a aplikaci CRM do praxe.
Anotace předmětu: Tento modul se zaměřuje na řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů jako klíčovou oblast marketingového managementu. Kromě aspektů získávání a udržování zákazníků je také důraz kladen na tvorbu efektivní nabídky výrobků nebo služeb, která je založena na hodnotě vnímané zákazníkem a na tvorbě přidané hodnoty společností. Důležitým faktorem je také pojetí zákaznické základny jako jednoho z "aktiv" podniku a snaha o její hodnotový růst. Modul se také zabývá aplikací CRM (Customer Relationship Management) v korporátním prostředí.
Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, které Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.