STR101

Strategický management

Strategický management

Cílem tohoto předmětu je seznámení studentů s úlohou, náplní a tvorbou strategie podniku a na ní navazujících strategií pro jednotlivé oblasti jako součásti celkové strategie, neboli plánování podniku. Výstupem předmětu je postupová práce.

Anotace předmětu: Studentům je představena klíčovost úspěšné formulace dlouhodobé strategie podniku, hledá odpovědi na základní otázky úspěšného fungování společnosti na trhu. Učí se stanovovat správné cíle podniku a určovat vhodné strategie k dosažení těchto cílů. 

V předmětu je využíváno práce se SWOT analýzou.

  • Analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti
  • Finanční analýza, SWOT analýza, analýza stakeholders
  • Mise, vize, cíle, strategie
  • Volba optimální strategie, vhodnost, uskutečnitelnost a přijatelnost strategie

Predmety

Zvolte kvalitní ONLINE STUDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, které Vám nabídne prakticky zaměřené studium v nejvyšší kvalitě.